El petit príncep (català)


Edició en còmic d'El petit príncep
Regal de n'Adela Sanz
(núm 348)

Edició de 1980 d'El Petit Príncep de Xancó
Regal de n'Adela Sanz
(núm 349)
Aquests dos llibres, bastant singulars, han estat un regal preciós que m'ha fet n'Adela S. dels quals n'hi estic molt agraït. 

I més havent anat les coses com han anat, que finalment ens vàrem poder conèixer i coincidir a Barcelona el desembre de 2018. 

No feia gaire que havia trobat la primera edició en català d'El petit príncep i, parlant d'aquest fet em comentà que tenia aquests, i alguns llibres més, repetits i que si me n'havia de folgar me'ls enviaria. A la qual cosa, és clar, vaig dir-li que sí. Segons amb quina llengua hagués estat, tenir llibres repetits no m'hagués fet gaire gràcia però segurament per defecte professional vaig acceptar amb molt de gust. 

Pel que fa al llibre de 1980 va ser editat per l'editorial Laia per a una promoció d'una Caixa de pensions catalana. El llibre inclou dues obres: El petit príncep i també un conte de Joan Salvador Gavina il·lustrat amb fotografies en blanc i negre de gavines.